preparant l'aventura...

A casa... pero seguirem penjant fotos i explicant alguna anecdota que ha quedat pendent

dimecres, 18 d’agost del 2010

Herders, la vida del pastor


El monocle (es diu aixi el binocle d'un sol ull?) es una eina molt important i molt preuada pel pastor, pq li permet estar sempre a l'aguait del que li passi al maal, el bestiar.


Aquest pal amb el llas a la punta serveix per atrapar els cavalls salvatges per domesticar-los, pero a vegada tambe serveix per pescar alguna ovella descarriada o escollida per acabar a la cassola



De ben joves ja comencen a treballar, hi ha nens que son grans genets!! de fet a les curses de cavalls el genets tenen a vora 11 anys!

2 comentaris:

  1. Hola viatgers,
    Vaig fer Beijing-UlanBaator l'any passat, una passada de viatge, us deixo el meu blog post viatge per us fa gràcia llegir-lo. Jo segur que em llegiré el vostre perquè tinc pendent per la part russa!
    http://mongoliabeijingtranmongoliantrainjune.blogspot.com/
    Si mai voleu info sobre Tibet, Nepal o India,..ho conec i em fascina. Nepal s'ha convertit el meu país favorit després de la segona visita!
    Salutacions

    ResponElimina
  2. Genial Chris!!!! Àsia en general és fascinant...
    Salut!

    ResponElimina